Ga naar verlanglijst Verlanglijst

Winkelwagen

Je winkelwagen is momenteel leeg

RUILEN & RETOURNEREN

Bedenktijd & retourneren

Ben je niet tevreden met jouw bestelling? Geen probleem! Je kunt bij ons binnen 14 dagen artikelen retourneren. LET OP! De kosten voor de retourzending zijn voor eigen rekening. 

 

Retour mogelijkheden:

1. Langs brengen in onze winkel te Beverwijk, dit is gratis en wij verwerken jouw retour meteen

2. Aanmelden via jouw RFF account. Zie stap 1

3. Geen account? Zie stap 6

 

Stap1. Log in en scroll naar onder naar jouw recente bestelling

Stap 2. Selecteer de bestelling waarvan je een product wilt retourneren door op 'bekijken' te klikken 

Stap 3. Scroll naar onder en klik op 'artikelen retourneren'

Stap 4. Geef de retour redenen aan

stap 5. Klik op verstuur. Jouw retour is nu aangemeld in ons systeem, bedankt daarvoor. We kunnen dan gelijk al voor je kijken of we het item wellicht in een andere kleur of maat voor je hebben indien nodig

Stap 6. Download het retourformulier en vul alle gegevens volledig in. Je kunt de onderkant eraf knippen om als adreslabel te gebruiken. Geen printer? Stuur dan jouw retour terug met bijkomend factuur zodat wij weten van wie de retour af komt. 

Stap 7. Stuur het product altijd terug in de originele verpakking, met originele labels en prijskaartjes aangehecht. Het artikel mag niet zijn gedragen, gewassen of sporen van gebruik bevatten. Ook dient het artikel vrij te zijn van luchtjes als parfum, rook of zweet.

Indien er sprake is van het bovenstaande heeft The Golden Store het recht om de retour af te keuren en op de kosten van de consument te retourneren aan de consument.

Stap 8: Breng het pakketje naar een post kantoor en verstuur het retour. De kosten voor deze retourzending zijn voor eigen rekening.

 

⚠︎ Let op!  Sieraden (wegens hygiënische redenen) en sale items vanaf  50% korting mogen niet worden geretourneerd.

⚠︎ Wij adviseren om een pakket met een waarde boven de €75,- verzekerd retour te sturen naar ons.

 

Kan ik mijn bestelde product ruilen?

Helaas hebben wij geen omruil systeem. Je kunt het ongewenste artikel naar ons retourneren en het gewenste artikel opnieuw online bestellen. Wij doen er alles aan jouw retour zo snel mogelijk te verwerken.


Kan ik mijn bestelde product in de winkel terug brengen of ruilen?

Ja! Je kunt jouw online bestelling ook in onze winkel retourneren. Wij zorgen er voor dat de retour zo snel mogelijk wordt verwerkt. Wij zullen het bedrag terugstorten op het bij ons bekende rekening nummer. Helaas is het niet mogelijk om jouw online bestelling in de winkel om te ruilen voor een ander artikel.

 

Ik heb een verkeerd / beschadigd artikel ontvangen

Wat vervelend, onze excuses! Stuur ons een email naar [email protected] met daarbij het aankoopbewijs en foto's van het mankement, dan kijken we samen naar een passende oplossing. In de praktijk kan het 1-2 werkdagen duren voordat wij onze emails beantwoorden. 

Welke gegevens hebben wij dus nodig bij een klacht?
- Ordernummer of aankoopbewijs
- Duidelijke foto’s en een omschrijving van het mankement

 

Retouradres:

The Golden Store
T.a.v. Webshop
Breestraat 8
1941 EJ Beverwijk

Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? Ja Nee Meer over cookies »